Skip to main content

Web Content Display Web Content Display

Ogłoszenia studiów stacjonarnych

Szanowni Państwo,

W dniu 31 maja dr Aneta Januszko-Szakiel odwołuje wszystkie zajęcia i dyżur.

Dyżur ze środy 31.05.2023 zostaje przeniesiony na czwartek 1.06. 2023 na godz. 13:15. Dyżur będzie pełniony w trybie stacjonarnym i zdalnym na platformie MS Teams.

Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony w porozumieniu ze studentami.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 30.05.2023 dyżur mgr M. Stanuli oraz zajęcia z przedmiotu "Umiejętności psychospołeczne..." zostają odwołane.
Zajęcia przeniesiono na 06.06.2023.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 28.05.2023 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel będzie pełniony o godzinie 17:00 w trybie zdalnym na platformie MS Teams.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

Zapraszamy zainteresowanych studentów z kierunków EPI i ZI na 12-godzinny cykl seminariów poświęconych zaawansowanym technikom wyszukiwania informacji medycznej.
Część z nich poprowadzi p. Anna Matkowska z Biblioteki Collegium Medicum UJ.

Seminaria odbywają się online na platformie Teams w dniach:
02.06 (piątek) - 19.30-21.00 (2h)
03.06 (sobota) - 10.00-13.15 (4h)
04.06 (niedziela) - 10.00-13.15 (4h)
05.06 (poniedziałek) - 19.30-21.00 (2h).

Po ukończeniu cyklu uczestnicy otrzymają stosowne certyfikaty.
Zgłoszenia proszę nadsyłać na adres: paloma.korycinska@uj.edu.pl 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

Seminarium licencjackie dr Doroty Rak w dniu 25.05.2023 r. odbędzie się wyjątkowo zdalnie na MS Teams w godzinach 11:30-13:00.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 24.05.2023 dyżur dr A. Januszko-Szakiel odbywa się wyjątkowo w trybie zdalnym na platformie MSTeams, godz. 9:00-9:45.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

dr Marek Deja odwołuje zajęcia w dniu 23.05.2023 z powodu choroby.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odwołuje dyżur w dniu 26.05.2023.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

Z powodu udziału w konferencji naukowej w środę 24 maja, zajęcia dydaktyczne oraz dyżur prowadzone przez
dr hab. Dianę Pietruch-Reizes, prof. UJ oraz zostają odwołane.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w sali 3.119 zostały znalezione: notatnik i myszka. Osobę/osoby - do których należą zguby proszę o odbiór w sekretariacie (3.204)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

z powodu choroby dr Paloma Korycińska odwołuje zajęcia "Data and information curation in business" w dniu 18.05.2023.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 17.05.2023 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel  rozpocznie się wyjątkowo o godzinie 11.30

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

dr Monika Krakowska odwołuje dyżury w dniach 15-19.05.2023.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

z powodu udziału w konferencjach dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odwołuje zajęcia i dyżury w dniach 24 i 29.05.23.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 11.05.2023 r. (czwartek) w sali 0.313 o godz. 10.30 odbędzie się krótki wykład prof. Yannisa Stoyannidisa z greckiego University of West Attica, Department of Archival, Library & Information Studies pt. "Business Archives and Corporate Heritage Management".  

Wykład przewidziany jest w ramach zajęć dla studentów 1 roku I stopnia (w trakcie konwersatorium Polityka informacyjna organizacji, obecność jest obowiązkowa), ale zapraszamy również wszystkich chętnych Studentów z różnych lat studiów I i II stopnia, zainteresowanych zarządzaniem informacją w kontekście biznesowym i wykorzystywania archiwów biznesowych.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

Od dnia 17.05.23 dyżury dr hab. R. Maciąga, prof. UJ będą się odbywały w środy, godz. 12.00 - 13.30.
Dyżur w dniu 16 maja zostaje odwołany.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 04.05.2023 dyżur dr Sabiny Cisek zostaje odwołany.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

zgodnie z zarządzeniem nr 50 Rektora UJ z dnia 25 kwietnia 2023 roku, w dniach od 4 do 5 maja 2023 roku nauczanie będzie prowadzone w formie kształcenia zdalnego.

Pełna treść zarządzenia: Zarządzenie nr 50 Rektora UJ z dnia 25 kwietnia 2023 roku - Biuletyn Informacji Publicznej - Uniwersytet Jagielloński (uj.edu.pl)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniach 27-28.04.2023 dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ  odwołuje zajęcia oraz dyżur z powodu urlopu.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

dr M. Jaskowska zmienia termin dyżuru z 24.04. na 25.04, godz. 14.00-14.45

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

W dniu 27 kwietnia 2023 r. (czwartek) zajęcia prowadzone przez mgr H. Gaweł z przedmiotu "Analiza danych o klientach: data-driven marketing" (grupa 1) zostają skrócone do 13:45.

Materiały do zajęć zostaną opublikowane na platformie PEGAZ.

Zajęcia (grupa 2) od godz. 15:00 pozostają bez zmian.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 20 kwietnia (czwartek) konsultacje oraz zajęcia dr Doroty Rak odbędą się w następującym porządku:

- dyżur zostaje przeniesiony na godz. 20:00-20:45 (MS Teams);

- Seminarium licencjackie w trybie konsultacji indywidualnych - 18.30-20.00 (MS Teams);

- Zarządzanie tożsamościami gr. 2 - zajęcia zdalne asynchroniczne na platformie Pegaz;

- Zarządzanie bezpieczeństwem danych cyfrowych gr. 1 - zajęcia zdalne asynchroniczne na platformie Pegaz.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

SPOTKANIE Z PANIĄ ANIĄ GRABOWSKĄ
Historiasztukinasto

 

Studenci 3. roku studiów I stopnia kierunku Zarządzanie informacją zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ na spotkanie z Anią Grabowską, prowadzącą studygrama Historiasztukinasto.

Ania Grabowska prowadzi również webinary o artystach oraz współpracuje z takimi markami jak Medicine oraz Znak. Spotkanie odbędzie się w piątek 28 kwietnia 2023, godz. 11.30-12.15, w sali 0.313 (parter)

 

🔵 Students of the 3rd year of first-cycle studies in the field of Information Management invite all interested colleagues from IIS JU for a meeting with Ania Grabowska, owner of studygram account Historiasztukinasto. The guest also conducts webinars about artists and cooperates with brands such as Medicine and Znak. The meeting will take place on Friday, April 28, 2023, at 11.30-12.15, in room 0.313 (ground floor)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Spotkanie z p. KACPREM KUSZEWSKIM

 aktorem filmowym i dubbingowym, wokalistą

Studenci 3 roku studiów 1 stopnia kierunku Zarządzanie informacją

zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ

na spotkanie z p. Kacprem Kuszewskim

w piątek 21 kwietnia 2023 r., godz. 13.15, zdalnie (MS Teams).

Spotkanie odbędzie się zdalnie.
Kod do zespołu Teams udostępnia Paloma Korycińska (paloma.korycinska@uj.edu.pl).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Spotkanie z p. JACKIEM TOMKOWICZEM

 dziennikarzem radiowym i youtuberem

Studenci 2 roku studiów 2 stopnia kierunku Zarządzanie informacją

zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ

na spotkanie z p. Jackiem Tomkowiczem

w czwartek 20 kwietnia 2023 r., godz. 11.30-12.15, w sali 2.122/2.123 (I piętro).

Pan Jacek Tomkowicz odwiedzi nas osobiście. Spotkanie jest stacjonarne.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniach 17-18.04.2023 dyżur oraz zajęcia prowadzone przez mgr Magdalenę Zych zostają odwołane.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

w dniu 18.04 dyżur mgr Stanuli odbędzie sie wyjątkowo w godz. 16.00-16.45.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

Z powodu choroby dr Aneta Januszko-Szakiel odwołuje dyżur i zajęcia w dniach 12-14.04.2023.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Spotkanie z p. EWĄ DRZYZGĄ

 

Studenci 2 roku studiów 2 stopnia kierunku Zarządzanie informacją

zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ

na spotkanie z p. Ewą Drzyzgą

w czwartek 13 kwietnia 2023 r., godz. 12.15-13.00, w sali 2.122/2.123 (I piętro).

 

Pani Ewa Drzyzga odwiedzi nas osobiście. Spotkanie jest stacjonarne.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Szanowni Państwo,

Spotkanie z p. Michałem Mańką

GRYonline.pl

 

Studenci 3 roku studiów 1 stopnia kierunku Zarządzanie informacją

zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ

na spotkanie z p. Michałem Mańką

w piątek 14 kwietnia 2023 r., godz. 11.30-13.00, w sali 0.313 (parter).

Pan Michał Mańka odwiedzi nas osobiście. Spotkanie jest stacjonarne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Szanowni Państwo,

dyżur dr Doroty Rak w dniu 12.04.2023 r. odbędzie się wyjątkowo w godzinach 8.00-9.30.

W dniach 13.04.2023-7.05.2023 r. dyżury oraz zajęcia prowadzone przez dr Dorotę Rak będą odbywały się w trybie zdalnym w następującym porządku:

konsultacje: środy 11.30-12.15, czwartki 13.15-14.00 (MS Teams). Dyżur z 13.04.2023 zostaje przeniesiony na 12.04.2023.

zajęcia:

1 rok I st. ZI

- Zarządzanie bezpieczeństwem danych w środowisku cyfrowym:

GR. 2 w dniach 13.04.2023 zdalnie asynchroniczne na platformie Pegaz, 27.04.2023 zdalnie synchronicznie na MS Teams,

GR 1 w dniach 20.04.2023 i 4.05.2023 zdalnie synchronicznie na MS Teams;

 

- Zarządzanie tożsamościami:

GR. 2 w dniach 20.04.2023 i 4.05.2023 zdalnie synchronicznie na MS Teams,

GR. 1 w dniu 26.04.2023 zdalnie synchronicznie na MS Teams;

 

3 rok I st. ZI

- Seminarium licencjackie w dniach 13.04.2023 odbędzie się zdalnie asynchronicznie; w dniach 20.04.2023, 27.04.2023, 4.05.2023 zdalnie synchronicznie na MS Teams.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Szanowni Państwo,

dyżur dr Doroty Rak w dniu 5 kwietnia odbędzie się wyjątkowo w godz. 9.00-9.45.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Szanowni Państwo,

dr Paloma Korycińska przenosi dyżur z czwartku 30 marca na piątek 31 marca, godz. 15.45-16.30, zdalnie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Spotkanie z p. Michałem Koterskim

 

Studenci 3 roku studiów 1 stopnia kierunku Zarządzanie informacją

zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ

na spotkanie z p. Michałem Koterskim

w piątek 31 marca 2023, godz. 11.30-13.00, w sali 0.313 (parter).

Pan Michał Koterski odwiedzi nas osobiście. Spotkanie jest stacjonarne.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Szanowni Państwo,

Z powodu udziału w spotkaniu otwierającym projekt flagowy "Campus Living Lab. Useful Research HUB" we wtorek 28 marca, dyżur/ konsultacje w ramach MS Teams (10.00-10.45) oraz wykład Informatologia jako nauka interdyscyplinarna (11.30-13.00) prowadzone przez dr hab. Dianę Pietruch-Reizes, prof. UJ zostają odwołane.  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Szanowni Państwo,
dr Piotr Śliwiński odwołuje zajęcia i dyżury w dniach 27.03.2023 - 1.04.2023 z powodu choroby.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------     

Szanowni Państwo,
nastąpiła zmiana w terminie dyżuru dr hab. D. Korwin-Piotrowskiej, prof. UJ. Aktualnie: poniedziałek 15.00-15.45 (Ms Teams), piątek 13.30-14.15 (stacjonarnie)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------       

Szanowni Państwo,

dr Marek Deja odwołuje zajęcia i dyżury w dniach 24.03.2023 - 27.03.2023 z powodu choroby.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zaproszenie na spotkanie

Spotkanie z p. Karolem Paciorkiem
Imponderabilia

Studenci 2 roku studiów 2 stopnia kierunku Zarządzanie informacją
zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ
na spotkanie z p. Karolem Paciorkiem
23 marca 2023, we czwartek, godz. 12.15-13.00, w sali 2.121/2.122.

Osoby chętne wziąć udział w spotkaniu online proszone są o kontakt mailowy z dr Korycińską w celu uzyskania dostępu do MS Teams.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

zajęcia prowadzone przez dr Palomę Korycińską w dniu 16.03.2023 od godziny 13.15 zostaja odwołane.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zaproszenie na spotkanie

Spotkanie z Winim
raperem, producentem wykonawczym, youtuberem, twórcą marki odzieżowej Stoprocent

Studenci 2 roku studiów 2 stopnia kierunku Zarządzanie informacją
zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ
na spotkanie z Winim
16 marca 2023, czwartek, godz. 11.30-13.00, w sali 2.121/2.122.

Osoby chętne wziąć udział w spotkaniu online proszone są o kontakt mailowy z dr P. Korycińską w celu uzyskania dostępu do MS Teams.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 09.03.2023 zajęcia i dyżur dr Jaskowskiej zostają odwołane.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Dr Sabina Cisek oraz dr Dorota Rak odwołują zajęcia oraz dyżury w dniach 6-20 marzec 2023.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Seminarium prowadzone przez dr hab. Magdalenę Wójcik, prof UJ w dniu 06.03.2023 odbędzie się w formie zdalnej.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Z powodu wyjazdu naukowego do Warszawy w środę 8 marca, zajęcia dydaktyczne prowadzone przez dr hab. Dianę Pietruch-Reizes, prof. UJ zostają odwołane.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

uruchomiliśmy zapisy na drugi termin szkolenia BHK.

W związku z pojawiającymi się pytaniami informuję, że na szkolenie BHK student jest zapisywany w USOS tylko jeden raz w danym roku akademickim. Nie powtarzamy zapisu w semestrze letnim.

Studenci i doktoranci zapisują się na szkolenie samodzielnie w terminie do 10 maja 2023 r.

Informacje o terminie szkolenia BHK i szczegóły dotyczące zapisów znajdują się na stronie Inspektoratu BHP w zakładce Szkolenia dla studentów i doktorantów (dot. BHK w języku polskim) oraz w zakładce Training in English for students/ PhD students (dot. BHK w języku angielskim).

W celu zapisania się na szkolenie należy:

    Wybrać odpowiedni kurs.

Link do kursu w języku polskim: „Dodatkowe szkolenie BHK-1 2022/2023”

Link do kursu w języku angielskim: „Dodatkowe szkolenie BHK-1 po angielsku 2022/2023”

    Zalogować się danymi do poczty uniwersyteckiej.
    Wybrać „Zapisz mnie".
    Poprawność zapisu można sprawdzić poprzez wejście w zakładkę „Uczestnicy" i wyszukanie swojego nazwiska wśród uczestników.

    UWAGA! Niezwłocznie po zapisaniu się do kursu w dziale „Organizacja zajęć” należy wypełnić formularz „Informacje o uczestniku".
    Informacje te są oceniane, a uzyskane w ten sposób punkty są warunkiem koniecznym do zaliczenia szkolenia.
    „Informacja o uczestniku” zostanie sprawdzona i oceniona przez prowadzącego kurs. Ilość uzyskanych punktów oraz ewentualny komentarz o konieczności uzupełnienia informacji będzie można znaleźć w informacji zwrotnej w formularzu oraz w zakładce „Oceny”.

Termin szkolenia BHK: od 23 maja do 12 czerwca 2023 r.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w nadchodzących wiosennych Targach Pracy organizowanych przez Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego! Wydarzenie odbędzie się w dniach 13-15 marca 2023!

W tej edycji zapraszamy na spotkania stacjonarne i online. Łącznie 38 wystawców z różnych branż, punkt konsultacji CV oraz 4 prelekcje ekspertów i ekspertek.

    13-14.03 (poniedziałek-wtorek) – moduł online, 10 praktycznych tematów szkoleniowych, spotkania z pracodawcami. Dołącz, gdzie chcesz i na jakim urządzeniu chcesz – wystarczy Teams!  
    15.03 (środa) – dzień stacjonarny. 28 wystawców, punkt konsultacji CV i prelekcje eksperckie. A to wszystko w jednym miejscu – w Centrum Wsparcia Dydaktyki, ul. Ingardena 6, od 10:00 do 15:00!

Wydarzenie jest doskonałą okazją do zdobycia najświeższych informacji na temat rynku pracy, nabycia nowych kontaktów zawodowych, poznania otwartych ofert pracy, praktyk oraz uzyskania odpowiedzi na pytania związane z rozwojem kariery.

CelUJesz w karierę? Nie możesz tego przegapić! Zarejestruj się na wydarzenie już dziś!

Harmonogram wydarzenia

Zapisy: Skorzystaj z Formularza zgłoszeniowego i zarejestruj się na wydarzenie (zapisy od 27.02)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Z powodu wyjazdu naukowego zajęcia dydaktyczne prowadzone przez dr hab. Dianę Pietruch-Reizes, prof. UJ zaplanowane w harmonogramie we wtorek 28 lutego 2023 rozpoczną się w kolejnym tygodniu, we wtorek 7 marca.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Wyjątkowo, w terminie 27.02-10.03.2023, dyżury pełnione przez dr Januszko-Szakiel będą się odbywały wyłącznie w formie zdalnej.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dyżur dr Doroty Rak w dniu 21 lutego 2023 r. odbędzie się stacjonarnie w godzinach 12:00-13:30.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 07.02.2023 r. dyżur dr Moniki Krakowskiej odbywa się zdalnie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Dyżur mgr M. Stanuli zostaje przeniesiony z 07.02 na 06.02 (poniedziałek), godz. 10.30-12.00.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

we wtorek, 31 stycznia dr Monika Krakowska odbywa dyżur zdalnie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w piątek 27, stycznia 2023 dr Paloma Korycińska odbywa dyżur zdalnie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniach 24 i 26.01.2023 dyżur dr Moniki Krakowskiej odbywa się w trybie zdalnym.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 24.01.2023 dyżur dr Sabiny Cisek odbywa się w trybie zdalnym.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 20.01.2023 dyżur dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ zostaje odwołany.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

prof.dr hab. Zdzisław Pietrzyk odwołuje dyżur w dniu 18.01.2023

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Proseminarium licencjackie (grupa 4).
Dodatkowe zajęcia odbęda się 23.01.23 w godz. 15.00-16.30, pokój 3.381

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu jutrzejszym, tj. 17.01.2023 r. dyżur dr Moniki Krakowskiej odbędzie się w trybie zdalnym (MsTeams).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,
English Language in Digital Media

Zajęcia zaplanowane na 11 stycznia 2023 roku są odwołane, gdyż odbyły się w dniu 21 grudnia 2022 roku. 
The class scheduled on 11th JAN 2023 is cancelled, since it has been held on 21th DEC 2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 09.01.2023 dyżur dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ odbywa się wyjątkowo w formie zdalnej.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W ostatnich dniach stycznia i pierwszych dniach lutego 2023, Jednostki Wydziału ZiKS UJ rozpoczynają rekrutację do programu Erasmus+. W ramach tego programu mają Państwo możliwość zrealizowania części studiów w uczelni partnerskiej za granicą. Jest to dla Państwa niepowtarzalna okazja do:

    - rozwinięcia i udoskonalenia kompetencji językowych,
    - odnalezienia się w innej kulturze, oraz
    - rozwinięcia wiedzy oraz zwiększenia swojej konkurencyjności na europejskim rynku pracy.

Serdecznie zachęcamy Państwa do aplikowania o wyjazd we własnej Jednostce. W przypadku studentów kierunku  zarządzanie informacją dotyczy to uczelni, z którymi Instytut Studiów Informacyjnych ma podpisane umowy bilateralne. 
Na stronach internetowych Jednostek znajduje się dokładna informacja dotycząca terminów tegorocznej rekrutacji. Prosimy o zapoznanie się z tymi terminami i przestrzeganie ich.
Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorów Erasmus+ w swoich Jednostkach. W przypadku ISI UJ informacja i terminy dotyczące aktualnej rekrutacji znajdują się w zakładce: Erasmus+ ISI oraz Erasmus+ EPI.

Zapraszamy do dołączenia do FB grupy - Erasmus+ UJ wyjazdy/outgoing: https://www.facebook.com/groups/735506573255118/
Dzięki temu możliwy jest kontakt z osobami, które były, są lub będą na stypendium programu Erasmus+.

W programie Erasmus+ mogą brać udział studenci wszystkich kierunków studiów prowadzonych na Wydziale oraz studenci studiów doktoranckich.

Rekrutacja na program Erasmus+ wyjazdy na studia odbywa się wyłącznie poprzez system USOSweb. W celu wzięcia udziału w tegorocznej rekrutacji należy zalogować się do systemu USOSweb, a następnie wejść w zakładkę Wymiana studencka i złożyć wniosek.

Harmonogram I rekrutacji na program Erasmus+ Studia 2023/2024:

16.01. - 05.02.2023 – składanie wniosków przez USOSweb,

02.02. - 19.02.2023 – kwalifikacja i zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb,

20.02. - 26.02.2023 – procedura odwoławcza,

27.02. - 05.0.2022 - rozpatrzenie odwołań, ostateczne zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb

Lista instytutowych/wydziałowych koordynatorów programu Erasmus+ znajduje się [tutaj]

Listę uczelni zagranicznych, do których możesz wyjechać znajdziesz w systemie USOSweb (zakładka Wymiana studencka).

Kryteria kwalifikacyjne: Lista kryteriów kwalifikacyjnych dla wszystkich jednostek biorących udział w programie Erasmus+ Studia dostępna jest [tutaj]

Więcej: https://erasmus.uj.edu.pl/outgoing/ka103 oraz w zakładce dla studentów kierunku zarządzanie informacją: https://isi.uj.edu.pl/studia/erasmus oraz dla kierunku elektroniczne przetwarzanie informacji https://isi.uj.edu.pl/studia/erasmus-epi 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uwaga! Praca administracji ISI w okresie 27.12.2022-05.01.2023

Szanowni Państwo,
w terminie 27.12.2022-05.01.2023 administracja ISI pracuje w systemie zdalnym.
Z pracownikami sekretariatu można skontaktować się poprzez MS Teams oraz mailowo i telefonicznie. Dane kontaktowe na stronie: isi.uj.edu.pl/kontakt

W dniu 29 grudnia 2022 roku dyżur stacjonarny pełni mgr Stanisław Krzysztofek.
W dniu 4 stycznia 2023 roku dyżur stacjonarny pełni mgr Stanisław Krzysztofek.
W dniu 5 stycznia 2023 roku dyżur stacjonarny pełni mgr Ewa Jargus. 
Na dyżur stacjonarny do sekretariatu ds. studenckich należy się umówić za pośrednictwem strony isi.uj.edu.pl/rezerwacja-wizyt.

W dniach 2 i 3 stycznia 2023 roku pracownicy sekretariatu ds. studenckich pracują w systemie zdalnym. Dyżur stacjonarny w tych dniach pełni pracownik sekretariatu ogólnego p. Katarzyna Tlałka.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Uwaga: Praktyki studenckie - 2 rok I st. ZI

Spotkanie organizacyjne w sprawie obowiązkowych praktyk zawodowych z koordynatorką praktyk ISI UJ mgr Małgorzatą Stanulą odbędzie się zdalnie na MsTeams w dn. 4.01.2023 r. o godz. 13.15. Szczegóły spotkania zostaną wcześniej przesłane do studentów i zamieszczone na platformie Pegaz.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 15.12.2022 dyżur mgr Małgorzaty Stanuli odbędzie się w trybie zdalnym na platformie MS Teams (godz. 13:15:14:00).
Zajęcia Etyka informacyjna w biznesie i nauce, 1 rok 2 stopnia, gr 1 zostają przełożone z 15.12.2022 na 22.12.2022, godz. 15.00 (online).
Zajęcia Działalność szkoleniowa w zarządzaniu informacją, rok 3 (fakultet) zostają przełożone z 15.12.2022 na 5.01.2023, godz. 18.30 (online)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 13.12.22 zajęcia oraz dyżur dr Moniki Krakowskiej odbędą się w trybie zdalnym (Ms Teams oraz Pegaz).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Dyżury dr. Marka Dei od 12.12.2022 odbywać się będą w poniedziałki od 10:30 do 11:15. Dyżur piątkowy bez zmian.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu jutrzejszym, tj. 13.12.2022 r. zajęcia oraz dyżur dr Moniki Krakowskiej odbędą się w trybie zdalnym (MsTeams oraz Pegaz)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,
w od dnia 12.12.2022 dyżury prof. Zdzisława Pietrzyka będą odbywały się w trybie zdalnym na platformie MS Teams (godz. 17:30-18:15). 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,
w dniu 12.12.2022 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel odbędzie się w trybie zdalnym na platformie MS Teams (godz. 11:15:12:00). 

Ponadto zajęcia z Proseminarium licencjackiego, prowadzone przez dr Anetę Januszko-Szakiel z dnia 12.12.2022 r. zostaną przesunięte na dzień 19.12.2022 roku. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Od przyszłego tygodnia obowiązują nowe zmiany w harmonogramie zajęć dla studentów do końca semestru zimowego 2021/2022:

    Proseminarium licencjackie - prowadząca: dr Aneta Januszko-Szakiel (poniedziałek, 9:45 - 11:15) - nowa sala: s. 3.228.
    Eksploracja danych i analityka predykcyjna [GR I, GR II, GR III] - prowadząca: dr Małgorzata Jaskowska - nowa sala: s. 3.121.

Zmiany wchodzą w życie od dnia 12/12/2022.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniach 5-9 grudnia 2022 r. zajęcia i dyżury dr Moniki Krakowskiej zostają odwołane z powodu choroby.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odowłuje zajęcia i dyżury w dniach 01-02.12.2022.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 25.11.2022 zajęcia prowadzone przez dr Palomę Korycińską z przedmiotu "Środowisko informacyjne", grupa 2, odbywają się w godz. 11.30-13.15.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 25.11.22 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel odbędzie się w trybie zdalnym.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w piątek, 25.11.2022 dr P. Korycinska obywa dyżur zdalnie.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 22.11.2022 zajęcia z Komunikacji wizualnej (mgr Hanna Gaweł) odbywają się w trybie zdalnym synchronicznym na platformie MS Teams (link do na skrzynce e-mail) dla obu grup w godzinach 13:15 - 14:45.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

poniżej zmiany dot. dyżurów dla studentów pełnionyych przez dr Dorotę Rak:
Dyżury w dniach 24.11.2022 oraz 1.12.2022 zostają odwołane. Pozostałe konsultacje będą odbywały się w następującym porządku:

Poniedziałki 15.00-15.45

- stacjonarnie: 21.11.2022, 9.01.2023, 16.01.2023, 23.01.2023;

- zdalnie: 28.11.2022, 5.12.2022, 12.12.2022, 19.12.2022.

Czwartki 12.15-13.00

- stacjonarnie: 12.01.2023, 19.01.2023, 26.01.2023;

- zdalnie: 8.12.2022, 15.12.2022, 22.12.2022, 5.01.2023.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,
poniżej zmiany dot. zajęć prowadzonych przez dr Dorotę Rak:

1 rok I st. ZI

- Warsztat informacyjny w dniach 29.11.2022, 6.12.2022, 13.12.2022, 20.12.2022 odbędzie się zdalnie synchronicznie na MS Teams,

- Zachowania informacyjne w dniach 12.12.2022, 19.12.2022 odbędzie się zdalnie synchronicznie na MS Teams,

3 rok I st. ZI

- Proseminarium licencjackie w dniach 28.11.2022, 5.12.2022, 12.12.2022 i 19.12.2022 odbędzie się zdalnie synchronicznie na MS Teams,

- Wizualizacja informacji i infografika w dniach 23.11.2022 i 30.11.2022 odbędzie się wyjątkowo zdalnie asynchronicznie na platformie Pegaz (dodatkowe konsultacje dla studentów na MS Teams 23.11.2022 i 30.11.2022, g. 20.00-20.45); zajęcia w dniach 7.12.2022, 14.12.2022, 21.12.2022 odbędą się zdalnie synchronicznie na MS Teams (ponadto ćwiczenia dla gr. 3 w dniach 7.12.2022 i 14.12.2022 zostają przesunięte na godz. 8.00-9.30),

2 rok II st. ZI

- Transfer informacji

gr. 2: zajęcia 24.11.2022 zostały odrobione 10.11.2022, a zajęcia 8.12.2022 zostają przeniesione na 5.01.2023 na godz. 13.15-14.45 (MS Teams);

gr. 1: zajęcia 1.12.2022 odbędą się wyjątkowo zdalnie asynchronicznie na platformie Pegaz (dodatkowe konsultacje dla studentów na MS Teams 1.12.2022, godz. 20.00-20.45), zajęcia z 15.12.2022 zostają przeniesione na 12.01.2023 na godz. 16.45-18.15 (sala 3.120).  

3 rok I st. EPI

- Przetwarzanie informacji w Internecie – zajęcia w dniach 24.11.2022 i 1.12.2022 odbędą się zdalnie asynchronicznie na platformie Pegaz (dodatkowe konsultacje dla studentów na MS Teams 24.11.2022 i 1.12.2022 o godz. 20.00-20.45); zajęcia w dniach 8.12.2022 i 15.12.2022 odbędą się zdalnie synchronicznie na MS Teams (ćwiczenia zostają przesunięte na godz. 8.00-9.30).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 18.11.2022 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel będzie pełniony w trybie zdalnym na platformie MS Teams.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odwołuje dyżur w dniu 21.11.2022.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

z powodu choroby dr Marek Deja odwołuje zajęcia i dyżury w dniach 14.11.2022 i 18.11.2022.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Dr Paloma Korycińska odwołuje zajęcia zajęć w dniach 16-18.11.2022.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 10.11.2022 zajęcia z dr Sabiną Cisek odbywaja się wyjatkowo on line.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 08.11.2022 dyżur dr Moniki Krakowskiej zostaje odwołany. Dodatkowy dyżur odbędzie się zdalnie w dn. 16.11. br. na platformie Teams w godz. 10.00-10.45.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 9/11/2022 wszystkie trzy grupy mają zajęcia z przedmiotu Zagadnienia Cyfryzacji - prowadząca: dr Małgorzata Jaskowska.

GR 1 - s. 2.121
GR 2 - s. 3.118
GR 3 - s. 121

Godziny zajęć zgodne z dotychczasowym harmonogramem zajeć.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniach 07-10.11.2022 zajęcia oraz dyżury dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ odbywają się zdalnie na platformie MS Teams.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 09.11.2022 dyżur dr hab Rafała Maciąga, prof. UJ odbędzie się wyjątkowo w godzinach 13.00 – 13.45

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Studenci 2. r. II st. ZI,

zmianie ulegają terminy zajęć z Transferu informacji z dr Dorotą Rak. W czwartek 10.XI odbędą się podwójne zajęcia dla grupy 2:

- 13.15-14.45 - ćwiczenia przeniesione na Państwa prośbę ze środy 9.XI;

- 15.00-16.30 - ćwiczenia przeniesione z czwartku 24.XI.

24.XI, w godz. 13.15-14.45 oraz 15.00-16.30 spotykają się Państwo na podwójnych zajęciach z Transferu informacji (gr. 2) z Panią dr Małgorzatą Jaskowską.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie sie z ofertą pracy dla studentów/tek i doktorantów/tek UJ

Informujemy, że Dział ds. Osób Niepełnosprawnych UJ poszukuje do współpracy w roku akademickim 2022/2023 osób pełniących funkcję asystentów dydaktycznych
dla studentów/studentek UJ z niepełnosprawnościami.
Obszary wsparcia asystenckiego dotyczą między innymi:
•    wsparcia w organizacji pracy,
•    wsparcia w pozyskiwaniu materiałów dydaktycznych,
•    wsparcia organizacyjnego w kontaktach z kadrą akademicką, administracją uczelnianą,
•    instruktażu po budynkach UJ, w których odbywają się zajęcia akademickie,
•    sporządzania notatek z zajęć.

Wymagania: mile widziany status studenta/tki lub doktoranta/tki UJ
Forma współpracy: umowa zlecenie
Liczba godzin, szczegółowy zakres wsparcia, wynagrodzenie: do ustalenia.
Zgłoszenia, tj. imię i nazwisko, adres email, nr telefonu oraz informację o kierunku studiów, prosimy przesyłać na adres: don@uj.edu.pl z dopiskiem „asysta dydaktyczna”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie współpracy jedynie wybrane osoby.

Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dostępną na stronie internetowej DON www.don.uj.edu.pl w okienku wiadomości, pod linkiem https://bit.ly/3f9eb6y

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,
w dniach 2-4 listopada 2022 roku administracja Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ pracuje zdalnie. W tym okresie zachęcamy do kontaktu z pracownikami sekretariatu poprzez MS Teams lub pocztą elektrniczną. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr Monika Krakowska odwołuje dyżur w dniu 27.10.22.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr Paloma Korycińska zmienia (na stałe) godziny dyżuru odbywającego się w czwartki na 9-9.45

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Dr hab. Izabela Gatkowska, prof. UJ, odwołuje zajęcia z przedmiotu "Wprowadzenia do językoznawstwa" (pierwszy rok, Elektroniczne przetwarzanie informacji) zaplanowane na środę, 26.10 na godz. 13:15. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony podczas najbliższego spotkania.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

 w dniu 26.10.2022 zajęcia z dr Dorotą Rak odbędą się wyjątkowo w trybie e-learningu na platformie Pegaz.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Dr hab. Remigiusz Sapa, prof. UJ, odwołuje zajęcia z przedmiotu "indywidualne i grupowe zarządzanie informacją" zaplanowane na środę, 26.10 na godz. 18.30. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony podczas najbliższego spotkania.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 21.10.2022 dr Aneta Januszko-Szakiel odwołuje zajęcia i dyżur. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony podczas najbliższego spotkania.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odwołuje dyżur w dniu 21.10.2022.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 20.10.2022 odbędą się podwójne zajęcia z przedmiotu "Transfer informacji" z dr D. Rak (gr.1, godz. 13.15-14.45 oraz 15-16.30). W dniu 03.11.2022 odbędą podwójne zajęcia z tego przedmiotu z dr M. Jaskowską (gr. 1, godz. 13.15-14.45 oraz 15-16.30)

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr Aneta Januszko-Szakiel odwołuje zajęcia oraz dyżur w dniu 17.10.2022

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

z powodu udziału w konferencji dr hab. Rafał Maciąg, prof UJ odwołuje dyżury w terminie 17-21.10.2022

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr hab. Anna Gruca, prof. UJ odwołuje zajęcia oraz dyżury do dnia 08.11.2022

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr Monika Krakowska odwołuje zajęcia oraz dyżur zaplanowane w dniach 12-13.10.2022. Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone w najbliższym czasie.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Uwaga ROK I STUDIÓW I STOPNIA
Zajęcia prowadzone przez dr Korycińską z przedmiotu "Środowisko informacyjne" zostały przesunięte z dnia 12.10 na 4 listopada i odbędą się online.

Uwaga ROK 3 STUDIÓW I STOPNIA
Zajęcia prowadzone przez dr Korycińską z przedmiotu "Teorie socjologiczne" zostały przesunięte z dnia 12.10 na 4 stycznia i odbędą się online.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 11.10.2022 (wtorek) dr hab. Remigiusz Sapa, prof. UJ odwołuje dyżur. W zamian, wyjątkowo w tym tygodniu, zaprasza wszystkich zainteresowanych w czwartek 13.10 w godzinach 8.00-8.45 (wyłącznie na Teams-ach, funkcja "rozmowy"). Drugi dyżur (środowy) odbędzie się zgodnie z harmonogramem.  

W dniu 11.10.2022 (wtorek) dr hab. Remigiusz Sapa, prof. UJ odwołuje zajęcia ("Indywidualne i grupowe zarządzanie informacją" oraz "Podstawy projektowania: systemy, produkty i usługi informacyjne"). Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone w najbliższym czasie.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 18.10.2022 dr hab. Rafał Maciąg, prof. UJ odwołuje zajęcia ("Zarządzanie po Internecie" oraz "Podstawy zarządzania dla studiów informacyjnych"). Odwołane zostają dyżury w dniu 18 i 19.10.2022.
Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone w najbliższym czasie.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Prosimy o zapoznanie się z Zarządzeniem nr 121 Rektora UJ dot. organizacji kształcenia w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/23.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

dr Marek Deja odwołuje zajęcia zaplanowane na dzień 07.10.2022. Zajęcia zostaną odrobione w terminie wskazanym przez prowadzącego.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

w dniu 07.10.2022 (piątek) dyżur dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ zostaje odwołany.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniu 04.10.2022 zajęcia oraz dyżur dr Sabiny Cisek zostają odwołane.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

Zapraszamy na spotkania organizacyjne na kierunkach "Zarządzanie informacją" oraz "Elektroniczne przetwarzanie informacji"


Spotkania dla kierunku „Zarządzanie informacją”:

I rok I stopnia
Zarządzanie informacją, mgr Magdalena Zych:
30.09, godz. 15:00, MS Teams.
Kod dostępu: 83lmpko
link do spotkania: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a3FYiiEYwD96qIXYD9iAAc5ia-Po5BDfTUc8lr9iuymc1%40thread.tacv2/1664177100888?context=%7b%22Tid%22%3a%22eb0e26eb-bfbe-47d2-9e90-ebd2426dbceb%22%2c%22Oid%22%3a%22f2aa2695-a76c-48ac-a062-69ccac2d295f%22%7d

II rok I stopnia
Zarządzanie informacją, dr Piotr Lechowski
30.09, godz. 12.00, MS Teams
Nazwa zespołu: II rok. Zebranie organizacyjne
Kod dostępu: yvvoa4j

III rok I stopnia
Zarządzanie informacją, dr Aneta Januszko- Szakiel
05.10, godz.15:00, MS Teams.
Nazwa zespołu: Spotkanie organizacyjne 3 rok I stopień Aneta Januszko-Szakiel
Kod dostępu: 2d1x117

I rok II stopnia
Zarządzanie informacją, dr Małgorzata Jaskowska
03.10, godz. 9.00, MS Teams
Kod dostępu: 8wsr1xj

II rok II stopnia
Zarządzanie informacją, dr Dorota Rak
05.10, godz.13.15, MS Teams .
Kod dostępu: sd2o31l

 

Spotkania dla kierunku „ Elektroniczne przetwarzanie informacji”:

I rok I stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, dr Michalina Lubaszewska
03.10, godz.13.00 (sala 3.229)

II rok I stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, mgr Tomasz Służalec
30.09, godz. 12:00, link do spotkania https://meet.google.com/axi-cxgk-uyg

III rok I stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, mgr Maciej Godny
03.10, godz. 11.00, sala 3.116

I rok II stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, mgr inż. Wojciech Wójtowicz  
05.10, godz. 9.30, platforma Webex
Link do spotkania: https://uj.webex.com/meet/wojciech.wojtowicz  

II rok II stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, dr Anna Folta-Rusin
07.10, godz. 11.30-13.00, sala 3.116.

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

prosimy o zapoznanie się z informacją na temat lektoratów:
https://sway.office.com/GwE5JpTyP6hVUdfy?ref=Link

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szanowni Państwo,

W dniach 4-11.09.2022 r. trwa II (uzupełniająca) rekrutacja na stypendium Erasmus+ w uczelniach partnerskich UE, z którymi ISI UJ ma podpisane bilateralne umowy. Rekrutacja dotyczy wyłącznie semestru letniego w roku akademickim 2022/2023. Wszystkich zainteresowanych aplikowaniem w systemie USOS UJ zapraszamy do zakładki https://isi.uj.edu.pl/studia/erasmus

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------