Studenci Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej większość podań mogą złożyć drogą elektroniczną za pośrednictwem USOSweb.
Jeśli poszukujesz informacji na temat spraw związanych ze studiami i wnioskami (takimi jak: urlop dziekański, urlop studencki, awans, trzeci termin, wznowienie studiów itp.) zachęcamy do zapoznania się z materiałami przygotowanymi przez Centrum Wsparcia Dydaktyki UJ dostępnymi pod adresem: Tok studiów, studenci - Sprawy studentów i doktorantów.
Lista podań dostępnych w USOSweb, wzory wniosków składanych w wersji papierowej, inne formularze i wyjaśnienia znajdują się na stronie Podania studenckie - Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej.
Kafelek Podania znajdą Państwo w USOSweb w zakładce Dla Studentów, jak na poniższym zrzucie ekranu.
Pod tym linkiem mogą Państwo zapoznać się z pełną instrukcją składania podań w USOSweb.
Do 20 września składa się podania o:
- udzielenie zwolnienia z opłat za świadczone usługi edukacyjne,
- zmianę warunków płatności za studia (przesunięcie terminu płatności, rozłożenie opłaty na raty).
Do 30 września (najpóźniej) składa się podania o:
- uzyskanie wpisu warunkowego na kolejny rok studiów,
- wyrażenie zgody na powtarzanie roku,
- wyrażenie zgody na ponowne powtarzanie roku,
- wyrażenie zgody na wznowienie studiów (tzw. reaktywacja).
Inne:
- podanie o wyrażenie zgody na odbywanie studiów wg Indywidualnego Planu Studiów w semestrze zimowym składa się do 30 września, podanie dotyczące semestru letniego – do 15 lutego;
- podanie o wyrażenie zgody na wyznaczenie trzeciego terminu egzaminu/zaliczenia z danego przedmiotu w trakcie tego samego roku akademickiego składa się w terminie 5 dni od daty ogłoszenia oceny z drugiego terminu egzaminu/zaliczenia;
- wniosek o udzielenie zgody na udział w zajęciach prowadzonych w jednostkach WZiKS składa się do 7 dni od daty rozpoczęcia semestru;
- wniosek o usprawiedliwienie nieobecności na egzaminie składa się w terminie do 7 dni od daty egzaminu.
Wnioski i oświadczenia
Następujące wnioski i podania muszą być złożone w wersji papierowej w sekretariacie Instytutu Studiów Informacyjnych:
Dane osobowe
Studia i zajęcia
- Wniosek o rezygnację ze studiów,
- Wniosek o anulowanie wpisu na listę studentów - rezygnacja przed 1 października dla rozpoczynających studia,
- Wniosek o wznowienie studiów,
- Wniosek o ponowne rozpatrzenie sprawy,
- Wniosek o wydanie duplikatu oryginału dyplomu lub oryginału suplementu,
- Wniosek o udzielenie zgody na udział w zajęciach prowadzonych w jednostkach WZiKS,
- Wniosek o uznanie zaliczonego przedmiotu po upływie 5 lat od daty jego zaliczenia,
Opłaty za studia
- Wniosek o udzielenie zwolnienia z opłat za świadczone usługi edukacyjne,
- Wniosek o zmianę warunków płatności za studia (przesunięcie terminu płatności, rozłożenie opłaty na raty).
Dokumenty związane egzaminami dyplomowymi i wnioskowanie o dokumenty potwierdzające ukończenie studiów
Wzory podań składanych przez studentów w związku z przystąpieniem do egzaminu dyplomowego znajdują się na podstronie dotyczącej egzaminów dyplomowych: isi.uj.edu.pl/studenci/egzaminy-dyplomowe.
Pełnomocnictwa i upoważnienia
- Formularz zgody na udostępnienie danych osobowych na wniosek pracodawcy,
- Formularz zgody na udostępnienie danych osobowych osobie trzeciej,
- Formularz pelnomocnictwa do doręczeń,
- Formularz upoważnienia do odbioru dokumentów potwierdzających ukończenie studiów,
- Wzór pełnomocnictwa do reprezentowania w sprawach toku studiów wobec UJ.