Szanowni Państwo,
Z powodu udziału w spotkaniu otwierającym projekt flagowy "Campus Living Lab. Useful Research HUB" we wtorek 28 marca, dyżur/ konsultacje w ramach MS Teams (10.00-10.45) oraz wykład Informatologia jako nauka interdyscyplinarna (11.30-13.00) prowadzone przez dr hab. Dianę Pietruch-Reizes, prof. UJ zostają odwołane.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr Piotr Śliwiński odwołuje zajęcia i dyżury w dniach 27.03.2023 - 1.04.2023 z powodu choroby.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
nastąpiła zmiana w terminie dyżuru dr hab. D. Korwin-Piotrowskiej, prof. UJ. Aktualnie: poniedziałek 15.00-15.45 (Ms Teams), piątek 13.30-14.15 (stacjonarnie)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr Marek Deja odwołuje zajęcia i dyżury w dniach 24.03.2023 - 27.03.2023 z powodu choroby.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zaproszenie na spotkanie
Spotkanie z p. Karolem Paciorkiem
Imponderabilia
Studenci 2 roku studiów 2 stopnia kierunku Zarządzanie informacją
zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ
na spotkanie z p. Karolem Paciorkiem
23 marca 2023, we czwartek, godz. 12.15-13.00, w sali 2.121/2.122.
Osoby chętne wziąć udział w spotkaniu online proszone są o kontakt mailowy z dr Korycińską w celu uzyskania dostępu do MS Teams.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
zajęcia prowadzone przez dr Palomę Korycińską w dniu 16.03.2023 od godziny 13.15 zostaja odwołane.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zaproszenie na spotkanie
Spotkanie z Winim
raperem, producentem wykonawczym, youtuberem, twórcą marki odzieżowej Stoprocent
Studenci 2 roku studiów 2 stopnia kierunku Zarządzanie informacją
zapraszają wszystkich zainteresowanych Kolegów i Koleżanki z ISI UJ
na spotkanie z Winim
16 marca 2023, czwartek, godz. 11.30-13.00, w sali 2.121/2.122.
Osoby chętne wziąć udział w spotkaniu online proszone są o kontakt mailowy z dr P. Korycińską w celu uzyskania dostępu do MS Teams.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 09.03.2023 zajęcia i dyżur dr Jaskowskiej zostają odwołane.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Dr Sabina Cisek oraz dr Dorota Rak odwołują zajęcia oraz dyżury w dniach 6-20 marzec 2023.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Seminarium prowadzone przez dr hab. Magdalenę Wójcik, prof UJ w dniu 06.03.2023 odbędzie się w formie zdalnej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Z powodu wyjazdu naukowego do Warszawy w środę 8 marca, zajęcia dydaktyczne prowadzone przez dr hab. Dianę Pietruch-Reizes, prof. UJ zostają odwołane.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
uruchomiliśmy zapisy na drugi termin szkolenia BHK.
W związku z pojawiającymi się pytaniami informuję, że na szkolenie BHK student jest zapisywany w USOS tylko jeden raz w danym roku akademickim. Nie powtarzamy zapisu w semestrze letnim.
Studenci i doktoranci zapisują się na szkolenie samodzielnie w terminie do 10 maja 2023 r.
Informacje o terminie szkolenia BHK i szczegóły dotyczące zapisów znajdują się na stronie Inspektoratu BHP w zakładce Szkolenia dla studentów i doktorantów (dot. BHK w języku polskim) oraz w zakładce Training in English for students/ PhD students (dot. BHK w języku angielskim).
W celu zapisania się na szkolenie należy:
Wybrać odpowiedni kurs.
Link do kursu w języku polskim: „Dodatkowe szkolenie BHK-1 2022/2023”
Link do kursu w języku angielskim: „Dodatkowe szkolenie BHK-1 po angielsku 2022/2023”
Zalogować się danymi do poczty uniwersyteckiej.
Wybrać „Zapisz mnie".
Poprawność zapisu można sprawdzić poprzez wejście w zakładkę „Uczestnicy" i wyszukanie swojego nazwiska wśród uczestników.
UWAGA! Niezwłocznie po zapisaniu się do kursu w dziale „Organizacja zajęć” należy wypełnić formularz „Informacje o uczestniku".
Informacje te są oceniane, a uzyskane w ten sposób punkty są warunkiem koniecznym do zaliczenia szkolenia.
„Informacja o uczestniku” zostanie sprawdzona i oceniona przez prowadzącego kurs. Ilość uzyskanych punktów oraz ewentualny komentarz o konieczności uzupełnienia informacji będzie można znaleźć w informacji zwrotnej w formularzu oraz w zakładce „Oceny”.
Termin szkolenia BHK: od 23 maja do 12 czerwca 2023 r.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do udziału w nadchodzących wiosennych Targach Pracy organizowanych przez Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego! Wydarzenie odbędzie się w dniach 13-15 marca 2023!
W tej edycji zapraszamy na spotkania stacjonarne i online. Łącznie 38 wystawców z różnych branż, punkt konsultacji CV oraz 4 prelekcje ekspertów i ekspertek.
13-14.03 (poniedziałek-wtorek) – moduł online, 10 praktycznych tematów szkoleniowych, spotkania z pracodawcami. Dołącz, gdzie chcesz i na jakim urządzeniu chcesz – wystarczy Teams!
15.03 (środa) – dzień stacjonarny. 28 wystawców, punkt konsultacji CV i prelekcje eksperckie. A to wszystko w jednym miejscu – w Centrum Wsparcia Dydaktyki, ul. Ingardena 6, od 10:00 do 15:00!
Wydarzenie jest doskonałą okazją do zdobycia najświeższych informacji na temat rynku pracy, nabycia nowych kontaktów zawodowych, poznania otwartych ofert pracy, praktyk oraz uzyskania odpowiedzi na pytania związane z rozwojem kariery.
CelUJesz w karierę? Nie możesz tego przegapić! Zarejestruj się na wydarzenie już dziś!
Zapisy: Skorzystaj z Formularza zgłoszeniowego i zarejestruj się na wydarzenie (zapisy od 27.02)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Z powodu wyjazdu naukowego zajęcia dydaktyczne prowadzone przez dr hab. Dianę Pietruch-Reizes, prof. UJ zaplanowane w harmonogramie we wtorek 28 lutego 2023 rozpoczną się w kolejnym tygodniu, we wtorek 7 marca.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Wyjątkowo, w terminie 27.02-10.03.2023, dyżury pełnione przez dr Januszko-Szakiel będą się odbywały wyłącznie w formie zdalnej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dyżur dr Doroty Rak w dniu 21 lutego 2023 r. odbędzie się stacjonarnie w godzinach 12:00-13:30.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 07.02.2023 r. dyżur dr Moniki Krakowskiej odbywa się zdalnie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Dyżur mgr M. Stanuli zostaje przeniesiony z 07.02 na 06.02 (poniedziałek), godz. 10.30-12.00.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
we wtorek, 31 stycznia dr Monika Krakowska odbywa dyżur zdalnie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w piątek 27, stycznia 2023 dr Paloma Korycińska odbywa dyżur zdalnie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniach 24 i 26.01.2023 dyżur dr Moniki Krakowskiej odbywa się w trybie zdalnym.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 24.01.2023 dyżur dr Sabiny Cisek odbywa się w trybie zdalnym.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 20.01.2023 dyżur dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ zostaje odwołany.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
prof.dr hab. Zdzisław Pietrzyk odwołuje dyżur w dniu 18.01.2023
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Proseminarium licencjackie (grupa 4).
Dodatkowe zajęcia odbęda się 23.01.23 w godz. 15.00-16.30, pokój 3.381
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu jutrzejszym, tj. 17.01.2023 r. dyżur dr Moniki Krakowskiej odbędzie się w trybie zdalnym (MsTeams).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
English Language in Digital Media
Zajęcia zaplanowane na 11 stycznia 2023 roku są odwołane, gdyż odbyły się w dniu 21 grudnia 2022 roku.
The class scheduled on 11th JAN 2023 is cancelled, since it has been held on 21th DEC 2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 09.01.2023 dyżur dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ odbywa się wyjątkowo w formie zdalnej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W ostatnich dniach stycznia i pierwszych dniach lutego 2023, Jednostki Wydziału ZiKS UJ rozpoczynają rekrutację do programu Erasmus+. W ramach tego programu mają Państwo możliwość zrealizowania części studiów w uczelni partnerskiej za granicą. Jest to dla Państwa niepowtarzalna okazja do:
- rozwinięcia i udoskonalenia kompetencji językowych,
- odnalezienia się w innej kulturze, oraz
- rozwinięcia wiedzy oraz zwiększenia swojej konkurencyjności na europejskim rynku pracy.
Serdecznie zachęcamy Państwa do aplikowania o wyjazd we własnej Jednostce. W przypadku studentów kierunku zarządzanie informacją dotyczy to uczelni, z którymi Instytut Studiów Informacyjnych ma podpisane umowy bilateralne.
Na stronach internetowych Jednostek znajduje się dokładna informacja dotycząca terminów tegorocznej rekrutacji. Prosimy o zapoznanie się z tymi terminami i przestrzeganie ich.
Wszelkie pytania prosimy kierować do Koordynatorów Erasmus+ w swoich Jednostkach. W przypadku ISI UJ informacja i terminy dotyczące aktualnej rekrutacji znajdują się w zakładce: Erasmus+ ISI oraz Erasmus+ EPI.
Zapraszamy do dołączenia do FB grupy - Erasmus+ UJ wyjazdy/outgoing: https://www.facebook.com/groups/735506573255118/
Dzięki temu możliwy jest kontakt z osobami, które były, są lub będą na stypendium programu Erasmus+.
W programie Erasmus+ mogą brać udział studenci wszystkich kierunków studiów prowadzonych na Wydziale oraz studenci studiów doktoranckich.
Rekrutacja na program Erasmus+ wyjazdy na studia odbywa się wyłącznie poprzez system USOSweb. W celu wzięcia udziału w tegorocznej rekrutacji należy zalogować się do systemu USOSweb, a następnie wejść w zakładkę Wymiana studencka i złożyć wniosek.
Harmonogram I rekrutacji na program Erasmus+ Studia 2023/2024:
16.01. - 05.02.2023 – składanie wniosków przez USOSweb,
02.02. - 19.02.2023 – kwalifikacja i zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb,
20.02. - 26.02.2023 – procedura odwoławcza,
27.02. - 05.0.2022 - rozpatrzenie odwołań, ostateczne zatwierdzenie wyjazdów w USOSweb
Lista instytutowych/wydziałowych koordynatorów programu Erasmus+ znajduje się [tutaj]
Listę uczelni zagranicznych, do których możesz wyjechać znajdziesz w systemie USOSweb (zakładka Wymiana studencka).
Kryteria kwalifikacyjne: Lista kryteriów kwalifikacyjnych dla wszystkich jednostek biorących udział w programie Erasmus+ Studia dostępna jest [tutaj]
Więcej: https://erasmus.uj.edu.pl/outgoing/ka103 oraz w zakładce dla studentów kierunku zarządzanie informacją: https://isi.uj.edu.pl/studia/erasmus oraz dla kierunku elektroniczne przetwarzanie informacji https://isi.uj.edu.pl/studia/erasmus-epi
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga! Praca administracji ISI w okresie 27.12.2022-05.01.2023
Szanowni Państwo,
w terminie 27.12.2022-05.01.2023 administracja ISI pracuje w systemie zdalnym.
Z pracownikami sekretariatu można skontaktować się poprzez MS Teams oraz mailowo i telefonicznie. Dane kontaktowe na stronie: isi.uj.edu.pl/kontakt.
W dniu 29 grudnia 2022 roku dyżur stacjonarny pełni mgr Stanisław Krzysztofek.
W dniu 4 stycznia 2023 roku dyżur stacjonarny pełni mgr Stanisław Krzysztofek.
W dniu 5 stycznia 2023 roku dyżur stacjonarny pełni mgr Ewa Jargus.
Na dyżur stacjonarny do sekretariatu ds. studenckich należy się umówić za pośrednictwem strony isi.uj.edu.pl/rezerwacja-wizyt.
W dniach 2 i 3 stycznia 2023 roku pracownicy sekretariatu ds. studenckich pracują w systemie zdalnym. Dyżur stacjonarny w tych dniach pełni pracownik sekretariatu ogólnego p. Katarzyna Tlałka.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uwaga: Praktyki studenckie - 2 rok I st. ZI
Spotkanie organizacyjne w sprawie obowiązkowych praktyk zawodowych z koordynatorką praktyk ISI UJ mgr Małgorzatą Stanulą odbędzie się zdalnie na MsTeams w dn. 4.01.2023 r. o godz. 13.15. Szczegóły spotkania zostaną wcześniej przesłane do studentów i zamieszczone na platformie Pegaz.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 15.12.2022 dyżur mgr Małgorzaty Stanuli odbędzie się w trybie zdalnym na platformie MS Teams (godz. 13:15:14:00).
Zajęcia Etyka informacyjna w biznesie i nauce, 1 rok 2 stopnia, gr 1 zostają przełożone z 15.12.2022 na 22.12.2022, godz. 15.00 (online).
Zajęcia Działalność szkoleniowa w zarządzaniu informacją, rok 3 (fakultet) zostają przełożone z 15.12.2022 na 5.01.2023, godz. 18.30 (online)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 13.12.22 zajęcia oraz dyżur dr Moniki Krakowskiej odbędą się w trybie zdalnym (Ms Teams oraz Pegaz).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Dyżury dr. Marka Dei od 12.12.2022 odbywać się będą w poniedziałki od 10:30 do 11:15. Dyżur piątkowy bez zmian.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu jutrzejszym, tj. 13.12.2022 r. zajęcia oraz dyżur dr Moniki Krakowskiej odbędą się w trybie zdalnym (MsTeams oraz Pegaz)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w od dnia 12.12.2022 dyżury prof. Zdzisława Pietrzyka będą odbywały się w trybie zdalnym na platformie MS Teams (godz. 17:30-18:15).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 12.12.2022 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel odbędzie się w trybie zdalnym na platformie MS Teams (godz. 11:15:12:00).
Ponadto zajęcia z Proseminarium licencjackiego, prowadzone przez dr Anetę Januszko-Szakiel z dnia 12.12.2022 r. zostaną przesunięte na dzień 19.12.2022 roku.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Od przyszłego tygodnia obowiązują nowe zmiany w harmonogramie zajęć dla studentów do końca semestru zimowego 2021/2022:
Proseminarium licencjackie - prowadząca: dr Aneta Januszko-Szakiel (poniedziałek, 9:45 - 11:15) - nowa sala: s. 3.228.
Eksploracja danych i analityka predykcyjna [GR I, GR II, GR III] - prowadząca: dr Małgorzata Jaskowska - nowa sala: s. 3.121.
Zmiany wchodzą w życie od dnia 12/12/2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniach 5-9 grudnia 2022 r. zajęcia i dyżury dr Moniki Krakowskiej zostają odwołane z powodu choroby.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odowłuje zajęcia i dyżury w dniach 01-02.12.2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 25.11.2022 zajęcia prowadzone przez dr Palomę Korycińską z przedmiotu "Środowisko informacyjne", grupa 2, odbywają się w godz. 11.30-13.15.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 25.11.22 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel odbędzie się w trybie zdalnym.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w piątek, 25.11.2022 dr P. Korycinska obywa dyżur zdalnie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 22.11.2022 zajęcia z Komunikacji wizualnej (mgr Hanna Gaweł) odbywają się w trybie zdalnym synchronicznym na platformie MS Teams (link do na skrzynce e-mail) dla obu grup w godzinach 13:15 - 14:45.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
poniżej zmiany dot. dyżurów dla studentów pełnionyych przez dr Dorotę Rak:
Dyżury w dniach 24.11.2022 oraz 1.12.2022 zostają odwołane. Pozostałe konsultacje będą odbywały się w następującym porządku:
Poniedziałki 15.00-15.45
- stacjonarnie: 21.11.2022, 9.01.2023, 16.01.2023, 23.01.2023;
- zdalnie: 28.11.2022, 5.12.2022, 12.12.2022, 19.12.2022.
Czwartki 12.15-13.00
- stacjonarnie: 12.01.2023, 19.01.2023, 26.01.2023;
- zdalnie: 8.12.2022, 15.12.2022, 22.12.2022, 5.01.2023.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
poniżej zmiany dot. zajęć prowadzonych przez dr Dorotę Rak:
1 rok I st. ZI
- Warsztat informacyjny w dniach 29.11.2022, 6.12.2022, 13.12.2022, 20.12.2022 odbędzie się zdalnie synchronicznie na MS Teams,
- Zachowania informacyjne w dniach 12.12.2022, 19.12.2022 odbędzie się zdalnie synchronicznie na MS Teams,
3 rok I st. ZI
- Proseminarium licencjackie w dniach 28.11.2022, 5.12.2022, 12.12.2022 i 19.12.2022 odbędzie się zdalnie synchronicznie na MS Teams,
- Wizualizacja informacji i infografika w dniach 23.11.2022 i 30.11.2022 odbędzie się wyjątkowo zdalnie asynchronicznie na platformie Pegaz (dodatkowe konsultacje dla studentów na MS Teams 23.11.2022 i 30.11.2022, g. 20.00-20.45); zajęcia w dniach 7.12.2022, 14.12.2022, 21.12.2022 odbędą się zdalnie synchronicznie na MS Teams (ponadto ćwiczenia dla gr. 3 w dniach 7.12.2022 i 14.12.2022 zostają przesunięte na godz. 8.00-9.30),
2 rok II st. ZI
- Transfer informacji
gr. 2: zajęcia 24.11.2022 zostały odrobione 10.11.2022, a zajęcia 8.12.2022 zostają przeniesione na 5.01.2023 na godz. 13.15-14.45 (MS Teams);
gr. 1: zajęcia 1.12.2022 odbędą się wyjątkowo zdalnie asynchronicznie na platformie Pegaz (dodatkowe konsultacje dla studentów na MS Teams 1.12.2022, godz. 20.00-20.45), zajęcia z 15.12.2022 zostają przeniesione na 12.01.2023 na godz. 16.45-18.15 (sala 3.120).
3 rok I st. EPI
- Przetwarzanie informacji w Internecie – zajęcia w dniach 24.11.2022 i 1.12.2022 odbędą się zdalnie asynchronicznie na platformie Pegaz (dodatkowe konsultacje dla studentów na MS Teams 24.11.2022 i 1.12.2022 o godz. 20.00-20.45); zajęcia w dniach 8.12.2022 i 15.12.2022 odbędą się zdalnie synchronicznie na MS Teams (ćwiczenia zostają przesunięte na godz. 8.00-9.30).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 18.11.2022 dyżur dr Anety Januszko-Szakiel będzie pełniony w trybie zdalnym na platformie MS Teams.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odwołuje dyżur w dniu 21.11.2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
z powodu choroby dr Marek Deja odwołuje zajęcia i dyżury w dniach 14.11.2022 i 18.11.2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Dr Paloma Korycińska odwołuje zajęcia zajęć w dniach 16-18.11.2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 10.11.2022 zajęcia z dr Sabiną Cisek odbywaja się wyjatkowo on line.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 08.11.2022 dyżur dr Moniki Krakowskiej zostaje odwołany. Dodatkowy dyżur odbędzie się zdalnie w dn. 16.11. br. na platformie Teams w godz. 10.00-10.45.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 9/11/2022 wszystkie trzy grupy mają zajęcia z przedmiotu Zagadnienia Cyfryzacji - prowadząca: dr Małgorzata Jaskowska.
GR 1 - s. 2.121
GR 2 - s. 3.118
GR 3 - s. 121
Godziny zajęć zgodne z dotychczasowym harmonogramem zajeć.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniach 07-10.11.2022 zajęcia oraz dyżury dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ odbywają się zdalnie na platformie MS Teams.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 09.11.2022 dyżur dr hab Rafała Maciąga, prof. UJ odbędzie się wyjątkowo w godzinach 13.00 – 13.45
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Studenci 2. r. II st. ZI,
zmianie ulegają terminy zajęć z Transferu informacji z dr Dorotą Rak. W czwartek 10.XI odbędą się podwójne zajęcia dla grupy 2:
- 13.15-14.45 - ćwiczenia przeniesione na Państwa prośbę ze środy 9.XI;
- 15.00-16.30 - ćwiczenia przeniesione z czwartku 24.XI.
24.XI, w godz. 13.15-14.45 oraz 15.00-16.30 spotykają się Państwo na podwójnych zajęciach z Transferu informacji (gr. 2) z Panią dr Małgorzatą Jaskowską.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie sie z ofertą pracy dla studentów/tek i doktorantów/tek UJ
Informujemy, że Dział ds. Osób Niepełnosprawnych UJ poszukuje do współpracy w roku akademickim 2022/2023 osób pełniących funkcję asystentów dydaktycznych
dla studentów/studentek UJ z niepełnosprawnościami.
Obszary wsparcia asystenckiego dotyczą między innymi:
• wsparcia w organizacji pracy,
• wsparcia w pozyskiwaniu materiałów dydaktycznych,
• wsparcia organizacyjnego w kontaktach z kadrą akademicką, administracją uczelnianą,
• instruktażu po budynkach UJ, w których odbywają się zajęcia akademickie,
• sporządzania notatek z zajęć.
Wymagania: mile widziany status studenta/tki lub doktoranta/tki UJ
Forma współpracy: umowa zlecenie
Liczba godzin, szczegółowy zakres wsparcia, wynagrodzenie: do ustalenia.
Zgłoszenia, tj. imię i nazwisko, adres email, nr telefonu oraz informację o kierunku studiów, prosimy przesyłać na adres: don@uj.edu.pl z dopiskiem „asysta dydaktyczna”. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi osobami oraz prawo do powiadomienia o podjętej decyzji w sprawie współpracy jedynie wybrane osoby.
Prosimy o zapoznanie się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dostępną na stronie internetowej DON www.don.uj.edu.pl w okienku wiadomości, pod linkiem https://bit.ly/3f9eb6y
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniach 2-4 listopada 2022 roku administracja Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ pracuje zdalnie. W tym okresie zachęcamy do kontaktu z pracownikami sekretariatu poprzez MS Teams lub pocztą elektrniczną.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr Monika Krakowska odwołuje dyżur w dniu 27.10.22.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr Paloma Korycińska zmienia (na stałe) godziny dyżuru odbywającego się w czwartki na 9-9.45
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Dr hab. Izabela Gatkowska, prof. UJ, odwołuje zajęcia z przedmiotu "Wprowadzenia do językoznawstwa" (pierwszy rok, Elektroniczne przetwarzanie informacji) zaplanowane na środę, 26.10 na godz. 13:15. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony podczas najbliższego spotkania.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 26.10.2022 zajęcia z dr Dorotą Rak odbędą się wyjątkowo w trybie e-learningu na platformie Pegaz.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Dr hab. Remigiusz Sapa, prof. UJ, odwołuje zajęcia z przedmiotu "indywidualne i grupowe zarządzanie informacją" zaplanowane na środę, 26.10 na godz. 18.30. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony podczas najbliższego spotkania.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 21.10.2022 dr Aneta Januszko-Szakiel odwołuje zajęcia i dyżur. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony podczas najbliższego spotkania.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr hab. Magdalena Wójcik, prof. UJ odwołuje dyżur w dniu 21.10.2022.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 20.10.2022 odbędą się podwójne zajęcia z przedmiotu "Transfer informacji" z dr D. Rak (gr.1, godz. 13.15-14.45 oraz 15-16.30). W dniu 03.11.2022 odbędą podwójne zajęcia z tego przedmiotu z dr M. Jaskowską (gr. 1, godz. 13.15-14.45 oraz 15-16.30)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr Aneta Januszko-Szakiel odwołuje zajęcia oraz dyżur w dniu 17.10.2022
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
z powodu udziału w konferencji dr hab. Rafał Maciąg, prof UJ odwołuje dyżury w terminie 17-21.10.2022
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr hab. Anna Gruca, prof. UJ odwołuje zajęcia oraz dyżury do dnia 08.11.2022
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr Monika Krakowska odwołuje zajęcia oraz dyżur zaplanowane w dniach 12-13.10.2022. Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone w najbliższym czasie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Uwaga ROK I STUDIÓW I STOPNIA
Zajęcia prowadzone przez dr Korycińską z przedmiotu "Środowisko informacyjne" zostały przesunięte z dnia 12.10 na 4 listopada i odbędą się online.
Uwaga ROK 3 STUDIÓW I STOPNIA
Zajęcia prowadzone przez dr Korycińską z przedmiotu "Teorie socjologiczne" zostały przesunięte z dnia 12.10 na 4 stycznia i odbędą się online.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 11.10.2022 (wtorek) dr hab. Remigiusz Sapa, prof. UJ odwołuje dyżur. W zamian, wyjątkowo w tym tygodniu, zaprasza wszystkich zainteresowanych w czwartek 13.10 w godzinach 8.00-8.45 (wyłącznie na Teams-ach, funkcja "rozmowy"). Drugi dyżur (środowy) odbędzie się zgodnie z harmonogramem.
W dniu 11.10.2022 (wtorek) dr hab. Remigiusz Sapa, prof. UJ odwołuje zajęcia ("Indywidualne i grupowe zarządzanie informacją" oraz "Podstawy projektowania: systemy, produkty i usługi informacyjne"). Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone w najbliższym czasie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 18.10.2022 dr hab. Rafał Maciąg, prof. UJ odwołuje zajęcia ("Zarządzanie po Internecie" oraz "Podstawy zarządzania dla studiów informacyjnych"). Odwołane zostają dyżury w dniu 18 i 19.10.2022.
Terminy odrabiania zajęć zostaną ustalone w najbliższym czasie.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Prosimy o zapoznanie się z Zarządzeniem nr 121 Rektora UJ dot. organizacji kształcenia w semestrze zimowym roku akademickiego 2022/23.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
dr Marek Deja odwołuje zajęcia zaplanowane na dzień 07.10.2022. Zajęcia zostaną odrobione w terminie wskazanym przez prowadzącego.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
w dniu 07.10.2022 (piątek) dyżur dr hab. Magdaleny Wójcik, prof. UJ zostaje odwołany.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
W dniu 04.10.2022 zajęcia oraz dyżur dr Sabiny Cisek zostają odwołane.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
Zapraszamy na spotkania organizacyjne na kierunkach "Zarządzanie informacją" oraz "Elektroniczne przetwarzanie informacji"
Spotkania dla kierunku „Zarządzanie informacją”:
I rok I stopnia
Zarządzanie informacją, mgr Magdalena Zych:
30.09, godz. 15:00, MS Teams.
Kod dostępu: 83lmpko
link do spotkania: https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3a3FYiiEYwD96qIXYD9iAAc5ia-Po5BDfTUc8lr9iuymc1%40thread.tacv2/1664177100888?context=%7b%22Tid%22%3a%22eb0e26eb-bfbe-47d2-9e90-ebd2426dbceb%22%2c%22Oid%22%3a%22f2aa2695-a76c-48ac-a062-69ccac2d295f%22%7d
II rok I stopnia
Zarządzanie informacją, dr Piotr Lechowski
30.09, godz. 12.00, MS Teams
Nazwa zespołu: II rok. Zebranie organizacyjne
Kod dostępu: yvvoa4j
III rok I stopnia
Zarządzanie informacją, dr Aneta Januszko- Szakiel
05.10, godz.15:00, MS Teams.
Nazwa zespołu: Spotkanie organizacyjne 3 rok I stopień Aneta Januszko-Szakiel
Kod dostępu: 2d1x117
I rok II stopnia
Zarządzanie informacją, dr Małgorzata Jaskowska
03.10, godz. 9.00, MS Teams
Kod dostępu: 8wsr1xj
II rok II stopnia
Zarządzanie informacją, dr Dorota Rak
05.10, godz.13.15, MS Teams .
Kod dostępu: sd2o31l
Spotkania dla kierunku „ Elektroniczne przetwarzanie informacji”:
I rok I stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, dr Michalina Lubaszewska
03.10, godz.13.00 (sala 3.229)
II rok I stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, mgr Tomasz Służalec
30.09, godz. 12:00, link do spotkania https://meet.google.com/axi-cxgk-uyg
III rok I stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, mgr Maciej Godny
03.10, godz. 11.00, sala 3.116
I rok II stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, mgr inż. Wojciech Wójtowicz
05.10, godz. 9.30, platforma Webex
Link do spotkania: https://uj.webex.com/meet/wojciech.wojtowicz
II rok II stopnia
Elektroniczne przetwarzanie informacji, dr Anna Folta-Rusin
07.10, godz. 11.30-13.00, sala 3.116.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,
prosimy o zapoznanie się z informacją na temat lektoratów:
https://sway.office.com/GwE5JpTyP6hVUdfy?ref=Link
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo,W dniach 4-11.09.2022 r. trwa II (uzupełniająca) rekrutacja na stypendium Erasmus+ w uczelniach partnerskich UE, z którymi ISI UJ ma podpisane bilateralne umowy. Rekrutacja dotyczy wyłącznie semestru letniego w roku akademickim 2022/2023. Wszystkich zainteresowanych aplikowaniem w systemie USOS UJ zapraszamy do zakładki https://isi.uj.edu.pl/studia/erasmus
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------